Badkamer Delft

Opdrachtgever

De particuliere opdrachtgever is een echtpaar, zonder kinderen. Zij hebben allebei een fulltime baan. Voor het werk is één van twee regelmatig in het buitenland. “Hierdoor is lekker doorpakken niet mogelijk” zegt de opdrachtgever en komt van uitstel bijna afstel van deze verbouwing. Dit is een van de redenen waarom zij begeleiding van de verbouwing heeft zij uitbesteed aan projectbureau Anthe.

Opdracht

Het project bestaat uit een vernieuwing en verandering van de badkamer met een renovatie van een slaapkamer op de eerste etage.

De huidige badkamer, met ligbad, wordt gesloopt. Hiervoor in de plaats komt een ruime douche, met verwarmd bankje en een glazenwand met zwaaivouwdeur. Een Sanibroyeur toilet wordt geïnstalleerd, met daarnaast een plintradiator. Bij de ingang is een wasbak met spiegelverwarming geplaatst. Ook wordt er in de hele badkamer vloerverwarming gelegd.

Het project is opgedeeld in 3 fases:

  1. Voorbereiding selectie van aannemer. Oriënteren en aanschaffen van producten. Doorlooptijd 11 maanden.
  2. Uitvoering door aannemer, uitvoerders en derden. Doorlooptijd 3 weken.
  3. Oplevering met opdrachtgever en aannemer.

Locatie

Jaren dertig hoekwoning in het Centrum van Delft.

Uitvoering

De werkzaamheden worden uitgevoerd door een aannemer waarmee Anthe een samenwerkingsovereenkomst heeft. De omvang van de verbouwing is € 9.000,-. Dit is exclusief maatwerk glazenwand met zwaaivrouwdeur en badkamer artikelen.

Projectbureau Anthe verzorgt voor dit project de volgende zaken:

  • Er zijn 4 aannemers, waarmee Anthe een samenwerkingsovereenkomst heeft, gevraagd een goede offerte uit te brengen.
  • Hulp bij keuze van leveranciers voor inrichting van de badkamer met behulp van netwerk van pb Anthe.
  • Opstellen van bestek incl. allerlei klussen in het huis, slaapkamer en aan de buitenmuur van de woning.
  • Begeleiden van de uitvoering. Dagelijks voortgangsoverleg en dagelijks inspecties on-site.
  • Verwachtingsmanagement voor opdrachtgever.
  • Aanspreekpunt voor de aannemer. Afname werkzaamheden volgens bestek.
  • Afstemming alle betrokken partijen, checken van geleverd materiaal.
  • Contactpersoon voor de buren.

Periode

september 2010 – augustus 2011.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *